07 December 2012

Sahabat untuk selamanya..

sambil nyanyi, sambil tulis, sambil fikir.

wanita ni cepat tacing la..
memang pon.
sebabnya jiwanya berat dengan emosi..hee

sahaja aku merindui kawan-kawan,sahabat-sahabatku yang ensem, macho, gilak dan sangat optimis..

1. Adriyani
2. Aisyah (pok). zauji saya cakap banyak sangat kawan saya nama Aisyah.
3. Aminah
4. Asti
5. Linda
6. Harnah
7. Mahira
8. Kesuma
9. Kastiya (Qistina)
10. Salmiati (kak Mia Jumat). Kakak saya pun nama Mia..jadi kami suami isteri memberi beliau gelaran ini.

sikitnya.. banyak lagi. tapi yang ni paling baik, paling jahat, paling kurang..
memang saya tidak ramai kawan. Sebab saya susah mau jaga hati manusia yang cepat touching macam diorang ni..haha

"Ya Allah. Bagikan mereka kekuatan dan kekebalan untuk terus dijalanMu.aminnn".

tiada gambar. laptop saya tidak simpan gambar kamu..kamu bukan bahan bantu mengajar (BBM).
sebab laptop saya sudah masuk wad la T_T. (cerita lama).

ok. saya mau sambung buat asimen. Kamu tidolah sana puas-puas. Kecuali Kesuma, sebab anaknya mesti bangun tengah malam..heee. Bila lah boleh ketemu si jelitawan Kesuma ni.

aminnn.insyaAllah. Gombak jak pun. Bukan Goslow  .k sambunglah kerjamu

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...