06 December 2012

di tangan dan angan-angan

rancang apa yang ada ditangan.Bukan apa yang diangan-angankan.
ok.
apa yang ada ditangan saya ialah, semua barang untuk saya gunakan dan bawa pada esok hari. Esok hari ahli kelas saya melawat ke TASKA PERMATA di Chini. Ramai kelas saya terdiri daripada ramai guru-guru yang sedang enak bercuti sekolah
Hari ini tidak dapat bersama mereka melawat Taska PERMATA di Chini.Walaupun sudah bersiap-siaga.Tidak dapat pigi adalah suatu yang diangan-angankan.
saya hanya meminta ketua kelas, memaklumkan lecturer.

saya sangatlah ingin melihat projek yang berjaya itu. Bagaimana idea yang diwarkan-warkan itu. Selain itu saya juga berangan-angan membuka taska PERMATA. Rugi tau, juta-juta tu masuk poket orang-orang amno. Kenapa kita tidak rebut peluang itu..takpalah kalau dicakap lepas kutuk-kutuk minta dana..he.

saya sekarang mau rajin berangan-angan. (^__^).

ok. Fath kurang sihat. Batuk, selsema. MyLove pulak MC dan tidak mampu menjaga Fath. Bagaimana saya harus ke tapak projek dan membiarkan abi menjaga Fath. Saya redhakan. Jika saya tidak dapat A sebab tidak hadir. Saya pun kena redha. Harap Dr M lembut hati. (aminnn).saya angan-angan lagi.

"Ya Allah. Berilah mata dan jiwa kami ni berfikiran positif dan optimis.aminnn".


[kepada pengkritik dana PERMATA yang berjutan2 tan. Silalah google projek zaujah PM Malaysia. di situ,kita akan belajar.Kuasa adalah POWER]