27 October 2013

Mina dan idea telekung

masa asramau dulu, aku jadi pegawai BADAR. sebab aku ni disangka budak baik.
ya.aku memang baik dulu.*buek*
sebab tu aku malas kawan orang.
sampai sekarang terbawa itu penyakit.

abis asrama, aku pun keluarlah asrama.Sebab SPM sudah abis.
jadi aku duduklah di rumah sewa sebab duduk asrama teruks angkat air.

hah-hah-hah

sebenarnya, aku mau cerita pasal kawanku sorang ni. Aku gelar dia Mina. Mina tu nama tempat di Arab Saudi. Tempat rukun para haji untuk bermalam.

Satu hari kami solat di surau sekolah yang buruk tu.
amboii...hina surau nampak...

Mina ni dengan penuh serius ajak kami bawa telekung-telekung di surau itu balik untuk di CUCI!
sebab kalau dihidu ya..boleh pingsan!

aku yang pernah jadi BADAR pernahlah buat itu..salah..suruh budak-budak asrama buat.Pegawai kannn..
tapi bila keluar asrama ni.hilang sudah kemahiran itu.

Kami bawalah balik,cuci dan kasi wangi-wangi.

ya tulah kisah Mina prihatin.

nota: sebenarnya aku lupa ingat kisah ni berlaku masa aku duduk asrama atau masa aku duduk rumah sewa.