31 January 2013

pen biru

satu hari, saya membeli sebungkus pen. Di dalamnya ada 5 batang pen biru. Setahu saya, saya mana suka menggunakan pen biru, kecuali untuk menulis nota.
tetapi saya beli juga.
mungkin semasa membeli ingatan saya, pen biru nampak cantik kalau menulis.

sampai di rumah. Fath telah bermain menggunakan pen saya itu. Saya biarkan saja.
bagi peluang. Lagipun pen tu belum pakai, mata dia ada benda macam getah tutup. Kira tidak bahayalah untuk budak kecil tu.

dan, semasa hari peperiksaan. Saya hanya menjumpai 1 batang pen saja. waaaaa.
rasa macam mau soal siasat Fath. Mana dia campak pen-pen tu.
Cari-cari tidak jumpa juga.

saya buka beg zauji. Nampak ada beberapa pen. Nak pinjam?.

Zauji: "tak boleh.... itu opis punya".

adehhh. Ini tiru Umar Abd Aziz kah apa.

Ya. Dia memang ..(^_^).