29 December 2014

16 Cube DIY Plain Color Wardrobe Murah


update 5 April 2105

16 Cube DIY Plain Color Wardrobe


HARGA ni memang murah bagi aku. Sebab aku pernah nampak jual kedai..harga jauh lagi mahal..lupa snap gambar..heee.

Fahamlah kan..kalau kat kedai..harga tu cover sewa kedai, gaji pekerja, bayar cukai kedai..dll.

ini jual online kan. So cover tidaklah sama cam kat kedai.


RM30- SM (ABX)
SABAH/SWAK- bergantung kepada pilihan pos pelanggan
email: duhaihati03@yahoo.com
sms/wassap: 013-2001504



SOLD OUT!!
cuma postage tu ada lebih murah..
boleh jak pilih pos biasa..
cuma lambatlah kan sampainya..

tapi jangan..cuaca kita sekarang ni kan tidak menentu juga...
cam ada seorang cust ni..duduk Kemaman..sudah seminggu barang tidak sampai-sampai..beli kat page Skirt Murah. rupanya..masalah cuaca.

bertabahlah..tu pun bila chek kat web

eh.. ini mau cerita pasal 16 Cube DIY Plain Color Wardrobe Murah. Tapi..tak pasti lah kalau tempat lain ada lagi murah...haha.

Size :144cm x 47cm x 144cm
16 Cube Wardrobe RED
RM196.00

16 Cube Wardrobe BLACK
RM196.00

16 Cube Wardrobe BLUE
RM196.00
16 Cube Wardrobe PINK
RM196.00

16 Cube Wardrobe GREEN soldout
RM196.00

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...