29 August 2014

Set Pisau Seramik Murah

ambo dah beli..sebijik sahaja..tajammm.
suka ambo..sampai ambo rasa nak bagi mak ambo pakai ni.

MIL ambo pun nak tunjuk sekali..sebab pisau dia asyik jadi bahan untuk repair motor sahaja..huahuawa.
maklumlah anak dia kan teror repair motor. BIL ambo lah.

bila cari yang harga murah ni..faham-fahamlah..mesti bukan ori kan..
ambo chek dekat borong tu..wow..dalam RM35+++. Dengan syarat kena ambik banyakkkk.

hua.

lastly..ambo jumpa di pasar malam. RM10..satu sahaja..yang bunga. Yang Plain RM8..hemmm.

bagus sangat untuk ibu-bapa-kakak-adik-abang yang kurang suka potong bawang..atau kurang minat bergusti di dapur. Sangat menggalakkan gunakan pisau seramik ni. (^___^).
yang SUKA tu lagi lah sangat mengalukan pakai..

cuma pakai pisau ni kena guna papan potong tu..tak boleh macam pakai pisau biasa tu..bahaya tangan..macam SS tu..tidak pasal-pasal luka..haha. Terkejut dia...haa haa

ambo pakai dah berbulan, dah di asah lagi..masih tajam..heee. Suka-sukaaaaaaaaaaa.
ambo punya macam warna merah tu..tapi ambo punya kaler biru...besarlah..

yang bawah ni pula..yang ambo jual..RM38 sahaja..postage RM6 (SM)..RM10 (SS)

https://www.facebook.com/kehiudpan/photos/a.787980877911337.1073741845.662098503832909/787981237911301/?type=1&theater

4 in 1 Ceramic Knife - RM49
Ceramic Knife Set-RM60


PM : SMS/WASSAP- 0132001504
email: duhaihati03@yahoo.com

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...