05 October 2014

aidil adha di Toyohashi 2014

Selepas solat Raya..ke kedai yang menjual barang murah. Huda lah yang tahu banyak pasal barangan dapur yang murah.

Niat mau tahu serba sikit pasal barangan dapur.  Juga beli bawang
Sebab hujan..ramai orang guna kereta. Jadinya, jamm sikit jalannya.


Jumpa ini biskut

Brasil antara produk daging yang halal

100% no pada bungkusan menunjukkan air susu kotak  ini 100% susu lembu


Ini selepas siap solat raya. Hujan renyai diluar. Angin pun bertiup sepoi juga... Sejukkkk

Huda mau pulang ke Nagaoka sudah hari ini

Waafa diam-diam sepanjang solat. Alhamdulillah.

Selepas solat raya.ada bacaan khutbah in english..tapi speker perlahan  sangat. Jadi kurang didengar. Pula muslimat ni asyik nak berboraknya



Makan - makan lepas khutbah. Macam - macam juadah pot luck diorang bawa. Menu masjid nasi beriani kambing


Selepas solat raya..makan..sikit borak dengan pelajar Malaysia disana...gerak ke kedai.
*tudung basahan ni jak mudah kerjaan dan sesuai dengan baju pink tu..haha




pakai baju Melayu..atau baju kawin dulu gi kedai..wah wah

Aku masak Sardin...hujan belum stop..sudah urus pendaftaran telefon sewa SS..solat..makan..pukul 2.30 pm..Huda gerak. SS pun ikut sekali. Pukul 4 SS ada taklimat.

Tinggallah aku kejakunan dan kesejukan..sejukk...grrrr

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...