01 March 2014

Soft Book Murah

Yes murah..dan pelbagai fungsi..
terutamannya untuk anak yang suka menggigit barang tu..

hehe

tak nak bagi i-pad,
tak nak bagi tengok video,
bagi jak ni..insyaAllah dia akn fokus dan tidak membahayakan pun kan..

mindanya juga akan berkembang sebab tengok kaler macam-macam, boleh sentuh, boleh pegang sekuatnya, boleh usung sana-sini..

dekat FB ni banyak boleh tengok..

https://www.facebook.com/pages/Dress-baju-ibu-anak-baju-baby-alatan-edukids-MURAH/854313374594934?ref=hl

terima kasih.

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...