30 January 2014

Jual

bismillah.

saya dah start jual barangan.
ops sebenarnya.Saya hanya mau jual barangan yang saya juga gunakan.Gitu..

tapi yang ni saya belum pun guna.Tapi saya memang bercita-cita mau gunaa.
Adikku yang serius dengan masalah jerawatnya serius mau mengatasinya.Dan dia pun membeli dari saya.

saya kata guna 3 bulan, tanpa campur apa-apa produk.Lihat kalau berkesang atau tidak.
Susu Frisomum tu hadiah dari PMC masa Waafa lahir..tapi sampai sekarang separuh lagi isinya.Sebab saya ndak dapat sukai perasanya.Hee (saya tak jual tu)

sebenarnya banyak barangan berjenama Shaklee ni.
tapi kalau yang aku bercita-cita mau jadikan makanan, adalah macam
1. Alfafa
2. Vita-C- sesuai untuk macam aku yang penakut dengan pil
3. Penapis ais.

ni jaklah cita-citaku. Kalau aku kaya raya lainlah. Yalah..dolu-dolu makanan yang kita makan memang cukup zat, sebab guna baja pun kurang kimia. Guna racun serangga pun mungkin kurang. Mungkinlah.
kalau yang makanan laut macam ikang, ketam,kerang,sotong tu semua berkhasiat.Tapi sekarang ni..haiwan-haiwan tu dah makan juga makanan yang tercemar dilautan tu. Mau tidak mau kena ambil dari sumber lain. Macam aku masa mengandungkan dua orang tu. Aku memang ndak suka itu pil zink tu. sebab aku rasa bagus makan kerang jak. Tapi bila fikir yang kerang tu camana, aku makan juga, walaupun lepas tu muntah.

kalaulah masa tu terbuka hati kan, sudah lama ku sambar ini Shaklee. Harapannya yang testimoni tu bukan bertujuan hanya mau kasi laris jualan saja. Biar betul-betul mau beritahu yang kualiti sesuatu produk tu.
kalau KKM kita ni kaya, mungkin sesuai sudah ini produk di letak di Farmasi Hospital kan..kan..

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...