21 January 2014

feedback Sv yang mengenyangkan

bismillah.

feedback Sv yang mengenyangkan lah sangat

Sv komen kajian awal yang saya buat perlu dibanyakkan lagi dan difokuskan.
aku balas:"Prof, aku nak cari jurnal yang berkaitan tu..tunggang langgang rumahku dah..hahaa
lepas tu..sampel percubaan, dari 5 orang ke 15 orang.Pengsan.*
aku balas dalam hati jak pon.
ya hanana..ya hanana

baru jak aku terfikir mana nak cari cari sampel 5 ornag, sudah dapat arahan minta ditambah.
dan minta dicepatkan.
miahhaha.
opss.memang aku mau semua sattle sebelum bulan Feb.
Feb nak fokus benda lain pulok.

umy ambik gambar, time rasa mau banting abam sebab asyik kasi nangis Waafa

gitu dong.
Bagus juga arahan tu.Biar aku terus jauh dari 'zon selesa'.
huahuaaaaaaaaaaaa.

apapun.hope. aku istiqomah a.k.a mantain dapat feedback yang molek-molek.

ya.hope..hope and the new Hope