08 November 2013

tabiat pasca

tabiat tu macam kebiasaan lah kan.aku malasnya mau chek di DBP tu.

entah dimana aku baca tu.orang pantang minum milo banyak kali sehari untuk tenaga kan.
dan aku buatlah.
1.sebab aku sudah lama indak berminat dengan milo. eh aku minum VICO sebab boikot barangan nastle.
2.sebab sedap ya
3.memang bertenaga la..banding masa preggy dan sebelumnya
4.tu jak yang aku sedap, nescafe,kopi teh semua macam eh..kenapa tidak seperti dulu


aku juga minum Holick. Konon orang kata untuk menambahkan pengahasilan makanan Wafa.
1.padahal aku selalu order holick di kedai, jadi sempena kenaikan harga barangan minum air kosong sajalah kalau ke kedai ya ..yang sedap-sedap buatlah sendiri.sedap dan hasil tangan gitu.di kedai sudahlah kadang kurang enak,harga melambung gitu.

2.zauji pun suka..hehe.(masa beli tu, dia hairan last aku beli Holick masa Fath belum setahun kot..kotlah.tiba-tiba kan lepas bersalin membeli pula). aku jawab-untuk tambah air susu. hah,jawapan sihat dan selamat.

aku suka pakai shawl.
1.malas gosok/selalu ambil masa bab mengosok tudung bawal-bawalan ni
2.adik aku jual tidak habis, aku beli dengan kadar harga yang balik modal dia..huahua
3.senang kot
zauji bilang macam budak U je punya pesen, belilah yang nampak macam koprat. sampai haritu punya semangat dia mencarikan tudung yang konon macam wanita koprat tu..hikhik.aku mana suka tudung ala-ala Fareeda yang dimaksudkan tu. 
untuk ambil hati,aku gitau tudung yang bidang besar macam tu susah mau dijumpa, kalau yang kecil berlambak. :)

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...