25 November 2013

seputar di luar Muktamar PAS 59

sebab kan hari berkerja.Jumaat baru ni.Aku follow lah.

lagi satu terniat mahu ke perjumpaan alumni UKM malamnya.
sekali tidak pigi, sebab Sang S rancak berborak dengan rakan setugas di booth tu.huhu.

petang ke malam hanya menempek dan mengurus dua bintang hatiku itu.
si Abam, buang air besar.Basuh di tandas yang air bertakung tu.
ok memang mental.sebab fikir nanti kena najis pula pakaianku.

si Wafa, merembeskan najisnya dibajunya.serius terus kacau bilau perasaan.
dahlah lepas maghrib.sejuklah air disingki itu.
ramai pulak geng ibu-ibu yang menunggu menggunakn tandas tu.
lagi aku membasuh seluruh badan si Wafa yang bernajis itu. Alhamdulillah hanya merengek kesejukan dia.

habis itu, teruskan sapukan badan dengan air.dan pakaikan baju.
bedak, minyak angin semua di kereta.

ok.itu cerita pendek duduk di situ.

secara gambarannya
1. Stadium tu usang la
2. ramai orang jugalah.
3. parking pun luas
4. malam Ahad tu ada buang lelongan lukisan gambar-gambar macam Syeikh Ahmad Yassin, TGNA..dan ramailah.tidaklah aku suka cara Bob Lokman dan pengacara itu mempromosi gambar itu. Iyalah harga pun bukan murah. Bagi akulah. Jadi..faham-fahamlah, penonton yang datang tu bukannya dari kalangan bisnesman atau yang kaya raya. Mungkin kurang sesuai acara itu dibuat. Mungkin dalam slot yang lain, macam makan malam.

5. harga minuman, cekik darah RM2 untuk satu gelas!. hoi
6. rasanya, kalau ceramah atau apa-apa yang memerlukan penonton mendengar, janganlah penjual di gerai pun pasang speaker. Hishh..
selalu sangat aku nampak begitu kalau ada ceramah umum, penceramah tengah berceramah.. penjual cd pun pasang ceramahnya.

7.tandasnya sikit. Kasihan pengguna. Selepas ini boleh ke Jom Heboh, tengok persediaan mereka.

setakat itu sajalah.sebab kan saya bukan lama-lama pun disana.

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...