30 May 2013

perangai Fath

bismillah.

1.
ahai. Malam dua tiga kebelakangan ni. Fath asyik tidak selesa tidur. Jadi dia nangis-nangis.

saya saspek gigi besar dia yang kat atas yang dah keluar sikit tu puncanya. Gigi mau tumbuh. :D


2.
Sejak dua tiga bulan ni. Tabiat Fath yang paling ketara ialah, suka pegang pusat. hi

Indo' saya tegur.
"Fath takut pusat hilang ka?".

heee.

sambil minum susu pegang pusat.
jalan-jalan pegang pusat.
masukkan baju, Fath keluarkan, sebab nak pegang pusat.

hiii.

3.
selain itu, Fath sangat menjiwai memegang stearing kereta. Sampaikan motor tiga roda pun diusahakan supaya seolah-olah ada stearing. Ini semua sebab umy bagi peluang main kereta-kereta anak orang masa duduk di markas PRU13. Ditambah abi memang bagi pegang stearing semasa ada peluang layan Fath di kereta.

Fath juga akan mencari tummy umy, kalau umy tanya, "adik Fath mana?".
siap mau angkat kain baju.

ok. Fath..lusa umy exam. nak tengok note yang cikgu umy bagi. :)

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...