14 May 2014

baju kanak-kanak jualan harga kilang-Hytex Gombak

bismillah.

aku membesar dengan baju bundle. Bukan sebab kualiti pun.
sebab murahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

dengan RM10..boleh beli baju belas-belas pasang.

sebab tulah kami ni dibesarkan..di 'brain wash' baju bundle adalah THORBAIK.
bila dah ada duit ptptn sendiri ..aku pun mula menjauhi pakaian bundle. Walaupun aku masih suka..

bunyi macam lupa diri jak kan..
tapi aku bukan lupa diri..bukannn
sebab pakaian terpakai kebanyakan tu..kita tidak tahu siapa pemiliknya.

mungkin baju yang dirompak, baju yang dibuang dari rumah sewa yang orang tak bayar sewanya..atau
paling sadis mungkin sebab baju tu atas 'dasar agama'. Yang ni aku suspek jak.

.aku kalau ada pilihan lain, memang lebih suka pakai baju baru.
lagi kalau ada jualan gudang..ataupun clear stock..see nampak aku ni bukan orang kaya pon.
tapi memilih yang lebih aku yakini.

untuk Yang masih berminat dengan jualan bundle..silakan. Itu pilihan kome.

bab ni haruslah berlapang dada.

ok. set date pada peminat