24 February 2012

Alhamdulillah Allah kirim orang bantu

baru kelik dari JPN Putrajaya.Alhamdulillah dapat buat IC baru,boleh amik esok.Entah camana boleh pulak kami punya IC terghaib.
Paling menarik bila sampai sana dalam pukui 4.20 pm.hujan turun dan angin bertiup kencang sedikit.Ingatkan pejabat tutup pukui 4.30 macam kes KPM juga.Jadi rushingla..sampai daklah bawa stroller untuk si kalifah kocik Abdulloh.Nekad nak dukung jak.
Rupanya hikmahnya kami dapat te rus isi borang,amik gambar.Dalam pantang terkejar-kejar,sampai dak la sempat mencari Lif..
mengigil juga naik askulator tu..tangan kanan pegang Fath,tangan kiri pegang pemeganga askulato.

pegawai tu pun sempat nasihat habis urusan turun bagunan JPN ni guna Lif.

dapat setel sijil lahir Fath..walaupun di denda RM5 sebab dah lebih 2 minggu.

Syukur gila-gila.Allah bagi urusan ini selesai.Padahal semalam naik tocang juga berurusan di JPN Kuala Selangor..tapi 1 pun dak selesai..zauji yang memang dah penat minggu ni paling naik tocang.Dia lah paling gembira..urusan boleh juga setel.Walaupun tinggal projeknya yang sememangnya sudah bertimbun.

Fath pun yang dah dak sema,tapi batuk pulok.Risau gila-gila bawa dia pi kawasan berair-cond ni.Saya yang masih dalam pantang pung.Kena ke sana ke mari.

Alhamdulillah.Terima Kasih Hamba-hamba Allah yang membantu.Maaf kepada yang terpotong Q.

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...