09 August 2011

si Cute 15 minggu

Tepat pukul 9 kami sampai klinik.
Alahai lamainya mama-mama dan papa-papa.
mesti kena tunggu lama la lagu ni.

paling dikesiankan zauji la.Mesti lewat masuk kerja dia kasi'na.Saya dah poning-poning sebab kurang titoq.Dia pun sama.Tapi atas dasar kerja,dia pun dapat menyiapkan beberapa kerja sambil-sambil menunggu-nunggu saya chek urin&darah.Kira keja jugaklah,walaupun indak masuk opisnya.

Punyalah lama nunggu.Dalam termual-mual.Ada juga rasa mau muntah.Tengok telatah beberapa budak-budak yang belum lurus cakap.Tidak mau ditimbangla.Menangisla.macam-macam dorang ni.

Sampai pukul 11.20 baru nomor dipanggil.Dr mau scan untuk tetapkan due datenya.Maklumlah saya yang tidak ingat tarikh period.Indak pasal-pasal kena scan 3 kali baru tau.InsyaAllah dalam bulan Januari 2012.InsyaAllah.

Comel tengok bila di scan.
Dr cakap tengok tu..pala dia,besaq dari abdomen.
Tu tangan kaki dia,tu tangan dia.
Dr ukur-ukur semuanya berdasarkan gambar-gambar.
dia cakap ikutlah due sama macam yang sebulan lebih lepas.

Zauji pun mesti berbung-bunga hati,macam saya.Walaupun dia terpaksa masuk keja mengalahkan TNC yang kecoh-kecoh di TV tu.

9 masuk klinik.11.35 baru keluar.itu baru urusan bulanan seorang ibu janin.

No comments:

MASTER Pendidikan Awal Kanak-Kanak

salam. ramai tanya, camana eh nak sambung belajar dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak? soalan kan, nampak mudah. ok, saya share pengalam...