19 January 2015

kedai perkakas rumah keperluan bayi online murah

bismillah.

alhamdulillah. Walaupun saya rasa kadang penat, tetapi bila dapat bantu orang beli barang tanpa keluar rumah.. atau keluar dari opis..or tempat kerja.

mestilah ada kekuranngan.
saya sendiri. kadang sambil reply sms/wassap mungkin sedang buat kerja juga. reply lambat..biasa kalau saya diluar kawasan..atau internet meragam..selalu gak internet ni meragam.

tapi..saya usahakan juga untuk mengurangkan kesilapan.
setakat ini kalau pun ada kesilapan. Kes lambat bank in..and barang pulak limited.
bila dah bank in..orang dah bayar pun barang itu. So..kita kena utamakan siapa yang beli dulu.

ramai..mungkin tidak yakin nak bank in banyak. Takut tertipu kan..
tapi..insyaAllah..jika beli dari Blog ini..atau no 0132001504..ITU bermakna BETUL.

ada gak kes..pembeli main beli..ukuran tidak dibacanya secara detail. Bila dah dapat, rasa geram sebab tidak muat..
bila kes begini. Pembeli perlu keluar kos untuk pos semula.
dan bagi saya, jika barangan itu kurang dari RM30..baik jual kepada sesiapa..jual murah la..rugi RM2-RM3 lagi bagus..dari keluar kos pos.
MELAINKAN ia berpunca dari saya..contoh beli warna putih..dapat warna hitam.


ada yang tertanya apa lagi yang saya jual. Sebenarnya banyak..cuma ada kalanya saya sendiri tidak kesempatan update. Masalah LINE internet la puncanya.

har har.

saya tidak pos. Semua di pos oleh supplier. Ini juga punca kenapa barangan yang saya jual sangat murah berbanding beli diluar atau secara offline.

saya direct kepada pembekal.

ada yang tertanya..bolehkah jadi dropship..

saya ok. Cuma harga saya adalah sama..terserah kepada anda untuk make up harga.


1. CUBES DIY
 - 16 CARTOON
 - 16 plain& shoes
 - 12 CARTOON
 - 12 plain
 - 9 cartoon
 - 9 plain
 - shoes rack

2. PILLOW
- semua corak FROZEN

3. ORGANIZER STROGER (WOOD)

4. KITCHENWARE

5. MUMMY DIAPER & CARRIER

6. TOYS

7. TV PRODUCT

8. ROMPER/ JOMPER/ SLEEPSUIT

9. PROJECT LIGTH MUSIC

10. SWIMMING POOL

11. ROCKER BABY

12. NURSING DRESS- BLOUES NURSING

13. SKIRT MURAH

14. PRODUK SHAKLEE

15. PRODUK TANAMEERAH

16. SEQY BEUTY BB CREAM