29 Disember 2014

16 Cube DIY Plain Color Wardrobe Murah


update 5 April 2105

16 Cube DIY Plain Color Wardrobe


HARGA ni memang murah bagi aku. Sebab aku pernah nampak jual kedai..harga jauh lagi mahal..lupa snap gambar..heee.

Fahamlah kan..kalau kat kedai..harga tu cover sewa kedai, gaji pekerja, bayar cukai kedai..dll.

ini jual online kan. So cover tidaklah sama cam kat kedai.


RM30- SM (ABX)
SABAH/SWAK- bergantung kepada pilihan pos pelanggan
email: duhaihati03@yahoo.com
sms/wassap: 013-2001504



SOLD OUT!!
cuma postage tu ada lebih murah..
boleh jak pilih pos biasa..
cuma lambatlah kan sampainya..

tapi jangan..cuaca kita sekarang ni kan tidak menentu juga...
cam ada seorang cust ni..duduk Kemaman..sudah seminggu barang tidak sampai-sampai..beli kat page Skirt Murah. rupanya..masalah cuaca.

bertabahlah..tu pun bila chek kat web

eh.. ini mau cerita pasal 16 Cube DIY Plain Color Wardrobe Murah. Tapi..tak pasti lah kalau tempat lain ada lagi murah...haha.

Size :144cm x 47cm x 144cm
16 Cube Wardrobe RED
RM196.00

16 Cube Wardrobe BLACK
RM196.00

16 Cube Wardrobe BLUE
RM196.00
16 Cube Wardrobe PINK
RM196.00

16 Cube Wardrobe GREEN soldout
RM196.00

Tiada ulasan:

Quotes

sebaiknya apa-apa yang dikutip,biarlah dengan memberikan sumber. Apa yang kita buat, nanti di akhirat akan kita tengok balik bersama semua makhluk.

seorang anak

produk Kampung Kembara Jaya, Bukit Garam.

masih/pernah bergelumang tanah hanyir,rumput gatal, mentari terik, berkaki ayam, menangis keanak-anakan, bermonolog, berbicara laju, berambut keras/berselipar jepun.


bersekolah dulu di Sk Kota,
SMK Bukit Garam,

Masih berkelana dibumi luar,
mencari & menjejak potensi& spirit diri

~kita tidak sama,posisi kita berbeza,matlamat kita sama..mencari mardhatillah

"sebaik-baik muslim yang bermanfaat kepada orang lain"

*harusnya hari-hari yang dijejak sentiasa memberi kredit2 kepada memaknakan HIDUP