22 August 2014

Cabutan Bertuah

Khamis kelmarin, sibuk sekali SS ni.
huh.
dengan suara yang makin serak..
mungkin sebab malam sebelum tu ..
aku terlalu bijaksana..silap faham, ku ingat lada besar 4 biji tidak pedas (fasa menghabiskan lada besar yang semakin meraaaah).

sekali terhasil mee itu...pedas sampai aku rasa tobat mau makan..

mee kuning dijamin halal toyyibah..banyak pahala pengusaha mee ni..cabai pasar RM2 dan agak banyak..sotong dan bayam merah..ni semua khasiat ada..TETAPI..dengan kicap..semuanya jadi zeron. Soya kan menolak khasiat :(


selepas kejadian itu,aku mau masak apapun bingung..
kang aku rebus..aku seorang sahaja syok sendiri makan.
aku goreng...SS sakit tekak.
aku bakar...tiada alat pembakar..(konon mau pemanggang ajaib..hhu.)..kita usahakan hujung bulan ni.

sekali..SS pula boleh rileks goreng cekodok, goreng mee..
amboi..kita bingung fikir tekaknya..dia boleh rileks..

eh..mau cerita pasal cabutan bertuah la..apadaaa..mukaddimah..

pagi Khamis SS sms dapat lucky draw..apa ntah dalam omputehnya
tapi hp ku habis bateri, so petangnya baru baca...oh. "Tahniah..Tahniah..nanti bagi I ya"

kata SS..syarikat tu buat masa ada jual barang, SS ndak beli pun..hanya isi.
sekali dicall.
SS pun terkejut campur suka lah tu.



tengahari bas Gdex datang. Pacik tu kot sama hantar Shaklee dulu..eh..ntah

tu dia terbalut 

tadaaa

sebesar Tetikus :)

Rezeki tu. Tidak beli barang pun ada rezeki...siapa lagi yang menggerakkan tangan owner kalau bukan OWNER manusia..

Syukur.