15 Julai 2014

jubah dress pulussize cantik dan murah

hah..
hari tu aku ke KWC. Tengok jubah saiz XL dan ke atas harga boleh tahan..

padahal beli online lagi mudah..dan jimat.

macam dalam kelompok A ni. Size XXL (muat gak sampai XXXL). Nak selamat chek ukuran jubah sendiri, dan bandingkan dengan ukuran kat bawah ni..Harga RM85. Beli 2 free postage.
ADA warna hijau, baby blue, dark brown, light brown, black

berminat boleh pm:
email: duhaihati03@yahoo.com
wassap/sms: 0132001504

boleh ke page untuk pilihan yang lain..dan lebih murah. (lebih murah sebab tak guna model dan tak digosok, teruih amik gambar..hee)

JEMPUT ke page: 

Dress, baju ibu anak, baju baby, alatan edukids MURAH 


ukuran

Material High Quality Chiffon with full lining
Size XXL 
Measurement Length: 142cm
Bust: 106 cm
Waist: 100 cm
Shoulder: 41 cm
Sleeve: 60cm
Weight 550 gram
Model's Height 158cm




GREEN
 






colour: BABY BLUE








DARK BROWN











BLACK












LIGHT BROWN









Tiada ulasan:

Quotes

sebaiknya apa-apa yang dikutip,biarlah dengan memberikan sumber. Apa yang kita buat, nanti di akhirat akan kita tengok balik bersama semua makhluk.

seorang anak

produk Kampung Kembara Jaya, Bukit Garam.

masih/pernah bergelumang tanah hanyir,rumput gatal, mentari terik, berkaki ayam, menangis keanak-anakan, bermonolog, berbicara laju, berambut keras/berselipar jepun.


bersekolah dulu di Sk Kota,
SMK Bukit Garam,

Masih berkelana dibumi luar,
mencari & menjejak potensi& spirit diri

~kita tidak sama,posisi kita berbeza,matlamat kita sama..mencari mardhatillah

"sebaik-baik muslim yang bermanfaat kepada orang lain"

*harusnya hari-hari yang dijejak sentiasa memberi kredit2 kepada memaknakan HIDUP