14 Mei 2014

baju kanak-kanak jualan harga kilang-Hytex Gombak

bismillah.

aku membesar dengan baju bundle. Bukan sebab kualiti pun.
sebab murahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

dengan RM10..boleh beli baju belas-belas pasang.

sebab tulah kami ni dibesarkan..di 'brain wash' baju bundle adalah THORBAIK.
bila dah ada duit ptptn sendiri ..aku pun mula menjauhi pakaian bundle. Walaupun aku masih suka..

bunyi macam lupa diri jak kan..
tapi aku bukan lupa diri..bukannn
sebab pakaian terpakai kebanyakan tu..kita tidak tahu siapa pemiliknya.

mungkin baju yang dirompak, baju yang dibuang dari rumah sewa yang orang tak bayar sewanya..atau
paling sadis mungkin sebab baju tu atas 'dasar agama'. Yang ni aku suspek jak.

.aku kalau ada pilihan lain, memang lebih suka pakai baju baru.
lagi kalau ada jualan gudang..ataupun clear stock..see nampak aku ni bukan orang kaya pon.
tapi memilih yang lebih aku yakini.

untuk Yang masih berminat dengan jualan bundle..silakan. Itu pilihan kome.

bab ni haruslah berlapang dada.

ok. set date pada peminat

Tiada ulasan:

Quotes

sebaiknya apa-apa yang dikutip,biarlah dengan memberikan sumber. Apa yang kita buat, nanti di akhirat akan kita tengok balik bersama semua makhluk.

seorang anak

produk Kampung Kembara Jaya, Bukit Garam.

masih/pernah bergelumang tanah hanyir,rumput gatal, mentari terik, berkaki ayam, menangis keanak-anakan, bermonolog, berbicara laju, berambut keras/berselipar jepun.


bersekolah dulu di Sk Kota,
SMK Bukit Garam,

Masih berkelana dibumi luar,
mencari & menjejak potensi& spirit diri

~kita tidak sama,posisi kita berbeza,matlamat kita sama..mencari mardhatillah

"sebaik-baik muslim yang bermanfaat kepada orang lain"

*harusnya hari-hari yang dijejak sentiasa memberi kredit2 kepada memaknakan HIDUP