01 Mac 2014

Soft Book Murah

Yes murah..dan pelbagai fungsi..
terutamannya untuk anak yang suka menggigit barang tu..

hehe

tak nak bagi i-pad,
tak nak bagi tengok video,
bagi jak ni..insyaAllah dia akn fokus dan tidak membahayakan pun kan..

mindanya juga akan berkembang sebab tengok kaler macam-macam, boleh sentuh, boleh pegang sekuatnya, boleh usung sana-sini..

dekat FB ni banyak boleh tengok..

https://www.facebook.com/pages/Dress-baju-ibu-anak-baju-baby-alatan-edukids-MURAH/854313374594934?ref=hl

terima kasih.

Tiada ulasan:

Quotes

sebaiknya apa-apa yang dikutip,biarlah dengan memberikan sumber. Apa yang kita buat, nanti di akhirat akan kita tengok balik bersama semua makhluk.

seorang anak

produk Kampung Kembara Jaya, Bukit Garam.

masih/pernah bergelumang tanah hanyir,rumput gatal, mentari terik, berkaki ayam, menangis keanak-anakan, bermonolog, berbicara laju, berambut keras/berselipar jepun.


bersekolah dulu di Sk Kota,
SMK Bukit Garam,

Masih berkelana dibumi luar,
mencari & menjejak potensi& spirit diri

~kita tidak sama,posisi kita berbeza,matlamat kita sama..mencari mardhatillah

"sebaik-baik muslim yang bermanfaat kepada orang lain"

*harusnya hari-hari yang dijejak sentiasa memberi kredit2 kepada memaknakan HIDUP