12 February 2014

Dress murah gila


Saya memang suka pakai jubah, walaupun kainya kadang tidak menyelesakan. Alasanya tidak mau tabarruj.(fahaman erti tabarruj yang salah). Bila saya nampak ada jubah jenis kain ciffon tetapi berlapis tu, saya suka sangat.Sayangnya bercorak bunga besar-besar pula. Dahlan badan bukan jenis kecil..so matikanlah niat itu.

tapi sekarang ini banyak pula style dress yang orang bukan Islam pun pakai. Kalau diukur memang menepati syarak plus tidak perlu rasa kurang selesa untuk pakai.

Paling murah jumpa dekat mall yang pun RM59. Oh murah jugalah.
Tapi ini lagi murah, sebab sekali dengan pos, kecuali Sabah Sarawak. :)



A,B,D= RM56
C=RM44
(FREE postage semenanjung/+RM3 Sabah/Swak)
boleh sms: 013 2001504, jika berminat.


Skirt ni pun best, nak comei,pakai legging dekat dalam, bukan dekat luar :p.


sebab saya BF kan Waafa, so kurang sesuai untuk saiz saya.
Next time mau cari yang berbutang di bahagian hadapan pula.