06 January 2014

Wafa kena cacar air dan tesisku belum start

Wafa terkena cacar air.
pada hari isnin (30 Disember 2013).
lalu aku panik, risauu, dan bermacam-macam lagi.
Temujanji dengan doktor terpaksalah di kasi hold.

umy jenis stress sikit. Lagi bila jumpa Prof. Prof sound kenapa aku lambat mula.
coi..
terus terbayang-bayang kenapa teruk sangt diri ini..kenapa tak buat ni..kenapa cari pasal buat tajuk tu..
lepas tu tidur asyik berjaga sebab Wafa tidak selesa. Sikit nak minta susu.
syukurlah aku masuh kebal dari marah Wafa.
Tapi kalau Fath aku target tahun ni tak mau marah dia. Kalau bengang ingnore saja. Buat tidak nampak tidak kenal.

Tapi, kalau abinya..
yang tu rumitlah.
takkan nak ignore kan.
jadi inilah yang mencabar. Seharian tak sentuh tesis sebab kepala otak masih belum stabil.


abam tetap main susun, termasuk si aumm

entah darimana dapat..kaki kerusi pun jadi mic

balik dari N9. Dah start biji muncul

di perut

kepala
masa ni, berani dan yakin saja sama macam aku juga ni. Piocit-picit lepas tu kelua rair. Tidak lama lepas tu boleh sembuh..
hakikatnya..
Walaupun Wafa kurang sihat, tetap keluar main. (1 Jan 2014)

masa ni rasa mau nangi pun ada

demam 2 hari, mental umy pun bercelaru

atok ada di rumah..dia suruh cari daun peria..mana mau cari


ni mau ke upsi

balik UPSi..dah kurang sikit, suhu pun dah 37 dan makin ok

gambar-gambar ini sepanjang minggu lepas dari 30 Dis 2013-6hb Jan 2014. Setiap hari ada saja ujian datang. Kadang terasa seperti perasaan di atas.

bila terasa down kan. Terus cari kekuatan, ambil masa layan down dulu..

lastly, menyesal sendiri sebab terlalu lama ambil masa nak cool down.lepas tu pujuk diri sendiri. Takpa yang berlalu berlalu, sekarang pandang depan.



Aku akan convo 2014. InsyaAllah. Aminn!