27 December 2013

masih perbincangan draf pon

bismillah.

mungkin apabila sudah punya anak, aku harus banyak mengorbankan waktu tidur untuk kerja-kerja yang memerlukan fokus.

nah..buktinya sudah banyak kali aku terpaksa melawan perasaan mataku dengan menyoronokkan dan memikirkan yang baik-baik terhadap kajian kecilku ini.

seperti biasa, Wafa bersamaku terkebil-kebil sambil fokus menikmati hidangan.
dan aku bajet super,menaip 1 tangan.
hakikatnya, aku mengerti maksud, perngorban.
dan janganlah ada yang terkorban.aminn

Wafa siap ku tidurkan seorangan.
seperti biasa, Fath akan merengek lebih-lebihan bila bersama abi.Hamboii abam..

"Allah, mohon ikhlaskan hatiku.aminnn"

besok aku ingin ketemu lagi dengan Prof Dato' Dr. Moga ada benih bahagia dan curahan smart.aminn.


sollek

mula, shuttle, lepas tu buang guna raket, raket sangku, guna selipar, selipar sangkut..akhirnya goyang pokok, jatuh semua..(kemahiran berfikir perlu selalu diguna)



Fath dan Wafa