26 December 2012

saya nak exam

Bismillah.

petua paling ngam dan saya pegang masa Digree dulu ialah 'ingat susah payah beliau'.
kadang rasanya, susahnya menghabiskan empat tahun belajar.

petua saya selalu sesuai untuk saya.
sem ni, saya perlu fikir kerja berat zauji saya yang setiap jumaat sabtu ulang alik antar.
Fath yang berkampung di masjid.

tapi..saya rasa kadang petua tu macam. Ok.biasa.

saya haruslah peduli tentang masa depan saya dan apa yang saya buat sekarang.


ok.saya tidak tau mau taip apa daa. Selepas ini saya perlu print slip exam.
barang sekolah Sakinah perlu pos BESOK.
masak untuk dinner jap lagi. Zauji balik. Penat.
kemas rumah.
mandikan Fath.
ngaji.(iyolah).
dan perlu hadap buku dan tulis nota cara saya.
saya perlukan transformasi biar saya rasa dan orang dalam rumah saya lihat.

(^__^).




peristiwa: 25 Dis..Fath dapat melangkah dua tapak. Yoo..disaksikan saya dan zauji. (serius kami senyum sama-sama).