14 August 2010

bila dah tiada..

lokasi: Kelas Foundation English.
Untuk Orang-orang yang terror dalam english.

my future life;
"saya mahukan 4 orang anak lelaki"
(I want four son's).

why?.
Sebab saya mahukan. Merekalah yang akan menguruskan saya kelak.
Bila saya tidak bernyawa nanti.
Saya mahukan merekalah yang aka memegang setiap penjuru keranda saya kelak.

saya bercita-cita begitu.
saya berharap begitu.
tidak salahkan..



namun,
jika saya belum sampai ke garisan itu,
pintu dunia saya telah tertutup.
saya cuma mohon.
sesiapa yang pernah saya sakiti,
saya berhutang,
saya ada meminjam barang-barangannya,
mintalah dengan keluarga saya,
tolong..
saya sudah berpesan dengan mereka,
jika ada sesiapa yang meminta sesuatu kerana saya,
selepas saya tidak bernyawa nanti..
tolong diberikan..
saya jarang meminta dengan mereka,
tapi insyaAllah permintaan semua akan dilayan.
jika tidak..
saya pohon,janganlah diungkit di akhirat kelak.
saya risau saya tidak tertanggung.

maafkan saya.
saya meminta sesuatu yang bukan menjadi kesenangan anda.