21 April 2010

sependapat

by; AZLINAH AWANG.. (http://adzlyna86.blogspot.com/2010/04/bagaikan-langit-dengan-bumi.html)




PRESIDEN IRAN : MAHMOUD AHMADINEJAD
Ketika berucap pada persidangan anti perkauman anjuran PBB, di Geneva, Ahmadinejad menuduh Barat menggunakan Holocaust sebagai 'alasan' untuk melakukan kekerasan ke atas penduduk Palestin dan kecamannya itu telah menyebabkan semua pemimpin negara Kesatuan Eropah (EU) bertindak keluar dari dewan persidangan.
"Mereka perlu bertanggungjawab ke atas keganasan yang mereka lakukan" -Ahmadinejad







PERDANA MENTERI TURKI : RECEP TAYYIP ERDOGAN
Perdana Menteri Turki, Recep Tayyip Erdogan bangun meninggalkan sidang ekonomi dunia di Switzerland dalam keadaan berang sebagai bantahan kerana tidak diberi masa yang mencukupi bagi menjawab kenyataan yang dibuat oleh Simon Peres, Presiden Israel, yang berucap panjang dan memberikan pelbagai alasan terhadap penyembelihan dilakukan tentera Israel di Gaza. Beliau dengan tegas menyatakan : “terima kasih kerana anda tidak memberi peluang untuk saya bercakap.. Saya hanya bercakap separuh daripada masa yang digunakan oleh Peres.. Saya tidak akan datang lagi ke Davos.”
“Saya masih teringat kepada kanak-kanak yang terbunuh di tepi pantai, saya masih teringat betapa ramai yang telah anda bunuh di Gaza.” -Recep Tayyip Erdogan


PERDANA MENTERI 1 MALAYSIA

-77 juta setahun untuk membayar khidmat rundingan komunikasi pada firma perunding antarabangsa Apco Worldwide yang menpunyai talian rapat dengan zionis Israel. Bukti Apco Anti Islam : (LINK)

-Apa salahnya berbaik dengan Amerika Syarikat? Ia hanya akan memanfaat ekonomi kita?-Nazri Aziz

-Najib menjelaskan Malaysia tidak menyokong Iran membangunkan kuasa nuklear dan Obama juga mengucapkan terima kasih atas penyertaan Malaysia pada sidang kemuncak itu kerana yakin negara ini boleh memainkan peranan mencegah pengembangan senjata nuklear. (Bhairan 14 April) link

Kita sama-sama maklum siapa Amerika Syarikat, Siapa ISRAEL, Mana yang hak mana yang batil. Saya selaku rakyat biasa tidak mengharapkan PM saya angguk-angguk saja dengan Amerika Syarikat dan saya juga tidak REDHA jika benar 77 juta duit rakyat dibelanjakan untuk APCO yang sah-sah milik ZIONIS laknatullah. Bilakah boleh merasai perasaan rakyat Turki dan Iran yang mempunyai perdana menteri yang cukup berani dan berprinsip bagi saya. Bilakah agaknya...??? Sungguh bezanya bagaikan langit dan bumi...



Tinta Saya,